Bagaż podręczny w reklamówce – szczyty męskiego bezguścia

Widok wchodzącego na Giewont mężczyzny w sandałach, białych skarpetkach i reklamówką znanej sieci marketów śmieszy do łez, ale i daje obraz dramatycznego poczucia estetyki niektórych ludzi. Ten wyrazisty obraz jest tylko wierzchołkiem góry lodowej, na której szczycie stoją mężczyźni w garniturach z reklamówkami w dłoni.

Mężczyzna w białych skarpetach i sandałach

Jest taka grupa mężczyzn, którym absolutnie nie przeszkadza takie zestawienie. Z modą są na bakier, a najnowsze stylizacje, uznają za kiepskie eksperymenty. Typ trudny do przekonania, przyzwyczajony do własnych zestawień i odrzucający wszelkie nowości. Białe skarpety zdejmie tylko na plaży.

Amator foliowych reklamówek

Siatka dobra zawsze i wszędzie. Można w nią zapakować śniadanie do pracy, ale i rzeczy na wyjazd. Torby męskie na ramię są dla niektórych mężczyzn całkowicie zbyteczne, całkiem niefunkcjonalne i mało męskie.

Niemęskie torby męskie

Tak jak krytykowanie wchodzących do kanonu mody zestawień odzieży, tak nieakceptowanie uznawanych za „trendy” dodatków, to domena każdego „Janusza”. Takim określeniem został zdefiniowany „mężczyzna w średnim wieku, z wąsem, ubranym w biały podkoszulek, czarną, skórzaną kurtkę oraz koniecznie białe skarpetki i sandały, trzymający reklamówkę z dyskontu”. Przypisana mu małomiasteczkowość, ignorancja i typowe „ja wiem najlepiej” to cechy niestety spotykane na polskich ulicach.

Nie bądź jak „Janusz”! Zamiast reklamówek, wybierz torby męskie podróżne!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *